Попередня
Зміст
Наступна
Тема 17. Використання графiчного режиму.
Теорія

 

    Задача 17.3. Скласти програму з використанням процедури для зоб- раження прямокутника.

    Program pr1; {Для PascalABC}
    Uses GraphABC;
    Procedure Rectangl (x1,y1,x2,y2,color:integer);
    Begin{початок процедури}
    SetPenColor(color);
     Line (x1,y1,x2,y1);
     Line (x2,y1,x2,y2);
     Line (x2,y2,x1,y2);
     Line (x1,y2,x1,y1);
    end;
    Begin
      rectangl (20,20,120,80,clRed);
      rectangl (150,100,250,180,clGreen);
    end.
    
    
     
    Program pr1; {Для Турбо Паскаль 3.0}
    {$i graph.p}
    Procedure Rectangle (x1,y1,x2,y2,color:integer);
    Begin{початок процедури}
     Draw (x1,y1,x2,y1,color);
     Draw (x2,y1,x2y2,color);
     Draw (x2,y2,x1,y2,color);
     Draw (x1,y2,x1,y1,color);
    end;
    Begin
      GraphColorMode;
      rectangle (20,20,120,80,1);
      rectangle (150,100,250,180,2);
    end.
    

    Завдання 17.3. Скласти програму з використанням процедури для зображення на екранi шестикутника.

Попередня
Зміст
Наступна