Попередня
Зміст
Наступна
Тема 17. Використання графiчного режиму.
Теорія

 

    Задача 17.1. Скласти програму для зображення на екранi простих геометричних фiгур: точки, вiдрiзка, кола.

    ******************************************************************
    Задача 17.1.1. Для PascalABC дана програма має вигляда- ти так. ******************************************************************
    Program PR1;
    Uses Crt,GraphABC;
    Begin
        PutPixel(120,120,ClYellow);
        SetPenColor(clGreen);
        Line(50,50,100,100);
        SetPenColor(clBlue);
        Circle(150,50,30);
     Repeat {зберегти зображення}
     Until KeyPressed; {поки не натиснута будь - яка клавiша}
    End.
    ******************************************************************
    Задача 17.1.2. Для Турбо Паскаля V 7.0 дана програма має вигляда- ти так. ******************************************************************
    Program PR1;
    Uses Crt,Graph;
    Var GraphDriver,GraphMode: integer;
    Begin
        GraphDriver:=Detect; GraphMode:=0;
        InitGraph(GraphDriver, GraphMode, '');
        PutPixel(120,120,Yellow);
        SetColor(Green);
        Line(50,50,100,100);
        SetColor(Blue);
        Circle(150,50,30);
     Repeat {зберегти зображення}
     Until KeyPressed; {поки не натиснута будь - яка клавiша}
        CloseGraph;
    End.
    ******************************************************************
    Задача 17.1.3. Для Турбо Паскаля V 3.0 дана програма має вигляда- ти так. ****************************************************************** Program PR_TP3; {$i Graph.p} Begin GraphColorMode; {встановити графiчний режим} FillScreen(2); {замалювати екран кольором 2} Plot(120,120,3); {намалювати точку} Draw(50,50,100,100,1); {зобразити вiдрiзок} Circle(150,50,30,1); {зобразити коло} FillShape(150,50,0,1); {замалювати коло кольором 0} End.

    Завдання 17.1. Скласти програму для зображення на екрані простого малюнка (наприклад хатинка, кораблик, емблеме тощо).

Попередня
Зміст
Наступна