11 Клас. Microsoft Access.

УРОКИ ІНФОРМАТИКИ В ШКОЛІ
Попередня сторінка
Зміст
Наступна сторінка

    Лабораторна робота № 2

    Мета роботи: Отримати навички у створенні запитів різних типів у СУБД Microsoft Access.

    Форма звіту. Звітом про виконання лабораторної роботи є 2 файли, що містять створені бази даних зі всіма вказаними у завданні таблицями і запитами.

    1. Створити нову стандартну БД “Расходы”, використовуючи при цьому заготовки, що надає Access.
    2. Заповнити таблицю “Сотрудники” довільними співробітниками (не менше п’яти), в яку як співробітника внести виконавця цієї лабораторної роботи і не вносити (!) як співробітників інших студентів групи.
    3. Заповнити таблиці “Отчеты о расходах” і “Сведения о расходах” таким чином, щоб у кожного із співробітників були витрати.
    4. Створити запит № 1, в якому обчислюється різниця між сумою витрат і завдатком.
    5. Створити нову стандартну БД “Заказы на работы”, використовуючи при цьому заготовки, що надає Access. Заповнити вихідні таблиці стандартними записами (зразками даних) Access.
    6. Додатково внести у таблицю “Сотрудники” студента – виконавця роботи.
    7. Створити запит № 2, в якому обчислити нову ставку, котра дорівнює старій, помноженій на деяке число, вказане у індивідуальному завданні. Упорядкувати співробітників за ставкою (за спаданням).
    8. Створити запит № 3 з параметрами з вікнами підказки “Дата початку” і “Дата кінця” для поля [Дата получения] таблиці [Заказы на работы] і з вікном підказки “Після” для поля [Дата назначения] цієї ж таблиці.
    9. У таблицю [Заказы на работы] внести такі зміни: список моделей повинен містити стільки різних моделей, скільки вказано у індивідуальному завданні, назва кожної із моделей повинна складатися не більше, ніж із восьми літер (включаючи прогалини), ставки податку повинні бути трьох різних типів: нульова, пільгова (12%) і повна (30%).
    10. Створити перехресний запит № 4, в котрому по вертикалі розміщено [Код клиента] (таблиці [Заказы на работы]), а по горизонталі – варіанти значень поля з іменем “Модель” (тієї ж таблиці), а у комірках – ставки податку або дата замовлення, взята з поля ДатаПолучения, (в залежності від індивідуального завдання). У підсумковому полі – функція, вказана у індивідуальному завданні.
    11. Скопіювати інструкції SQL всіх запитів №№ 2, 3, 4 в попередньо створений файл редактора Word. Всі створені файли зберегти.

    Індивідуальні завдання до роботи № 2

    № п/п

    Множник для нової ставки

    Кількість моделей

    Поле для вводу його значень у комірки перехресного запиту

    Підсумкова функція

    1

    2,0

    2

    Ставка податку

    Середнє

    2

    1,9

    3

    Ставка податку

    Кільк. замовл.

    3

    1,8

    4

    Ставка податку

    Найбільша

    4

    1,7

    2

    Дата замовлення

    Всього

    5

    1,6

    3

    Ставка податку

    Найменша

    6

    1,5

    4

    Ставка податку

    Станд. відх.

    7

    1,4

    2

    Ставка податку

    Сума

    8

    1,3

    3

    Дата замовлення

    Найперша

    9

    1,2

    4

    Ставка податку

    Варіація

    10

    1,3

    2

    Ставка податку

    Середнє

    11

    1,4

    3

    Ставка податку

    Кільк. замовл.

    12

    1,5

    4

    Дата замовлення

    Остання

    13

    1,6

    5

    Ставка податку

    Найбільша

    14

    1,7

    2

    Ставка податку

    Найменша

    15

    1,8

    3

    Ставка податку

    Станд. Відх.

    16

    1,9

    4

    Дата замовлення

    Найпізніша

    17

    2,0

    5

    Ставка податку

    Сума

    18

    1,9

    2

    Ставка податку

    Варіація

    19

    1,8

    3

    Ставка податку

    Середнє

    20

    1,7

    4

    Дата замовлення

    Найраніша

    21

    1,6

    5

    Ставка податку

    Кільк. замовл.

    22

    1,5

    2

    Ставка податку

    Найбільша

    23

    1,4

    3

    Ставка податку

    Найменша

    24

    1,3

    4

    Дата замовлення

    Всього

    25

    1,2

    5

    Дата замовлення

    Остання

     

Попередня сторінка
Зміст
Наступна сторінка