11 Клас. Microsoft Access.

УРОКИ ІНФОРМАТИКИ В ШКОЛІ
Попередня сторінка
Зміст
Наступна сторінка

    6. Робота зі звітами

    Звіти - компоненти інтерфейсу додатка, багато в чому схожі з формами. При проектуванні звітів застосовуються технології, застосовувані для форм. Фактично звіти можна розглядати як спрощені форми, призначені для роздруківки даних.

    Створення звіту

    Користувач має можливість розробити звіт самостійно, створити звіт за допомогою майстра або одержати стандартний звіт – стрічковий, у стовпчик або у виді поштових наліпок. Всі ці режими можна вибрати у вікні Новий звіт. Майстер по розробці звітів виконує всю рутинну роботу і дозволяє швидко розробити звіт. Майстер дозволяє швидко розробити макет, що далі в режимі конструктора можна удосконалити.

    Є можливість зберегти у вигляді звіту існуючу форму. Це робиться у вкладці Форми за допомогою команди Зберегти як звіт. З наступним викликом звіту у вкладці Звіт. Елементи керування, що були у формі, збережуться при цьому й у звіті.

     

Попередня сторінка
Зміст
Наступна сторінка