Попередня
Зміст
Наступна
Тема 17. Використання графiчного режиму.
Теорія

 

    Задача 17.6. Скласти програму для зображення на екранi кола, що перемiщуючись по екрану, вiдбиваїться вiд його країв.

    ******************************************************************
    Задача 17.6.1. Для PascalABC дана програма має вигляда- ти так. ******************************************************************
    program bcp;Uses  GraphABC,CRT;
    var x,y,x1,y1,a,b:integer;
    label poch,kin;
    begin
      x:=10;y:=10;
      x1:=3;y1:=3;
      a:=300;b:=350;
      rectangle(2,2,a+5,b+5);
    poch:
    x:=x+x1;
    y:=y+y1;
    SetPenColor(clRed);
     circle(x,y,10);
     Delay(10);
     SetPenColor(clWhite);
     circle(x,y,10);
     if (x>a) or (x<10) then x1:=-x1;
     if (y<10) or (y>b) then y1:=-y1;
    
     if keypressed then goto kin;
     goto poch;
    kin:
    end.
    
    
    ******************************************************************
    Задача 17.6.2. Для TurboPascal v 3.0 дана програма має вигляда- ти так. ******************************************************************
    program bcp;
    {$i graph.p}
    var a,b,c,x,y,x1,y1:integer;
    label vas,che;
    begin
      x1:=3;y1:=3;
      x:=10;y:=10;
      a:=160;b:=260;c:=190;
    vas:x:=x+x1;y:=y+y1;
     graphcolormode;
     circle(x,y,10,1);
     if (x>310) or (x<10) then x1:=-x1;
     if (y<10) or (y>190) then y1:=-y1;
    if keypressed then goto che;
     goto vas;
    che:
    end.
    

    Завдання 17.6. Ускладнити наведену програму так, щоб в нижній частині екрану за допомогою клавіш із стрілками вліво, або вправо можна було переміщати невелику ракетку, якою треба відбивати м’ячик (спрощений арканоїд).

Попередня
Зміст
Наступна